منتديات إيجي هيتس
اهلا و مرحبا بك زائرنا الكريم من فضلك قم بــ الدخول او التسجيل يسعدنا انضمامك لنا
منتديات إيجي هيتس
اهلا و مرحبا بك زائرنا الكريم من فضلك قم بــ الدخول او التسجيل يسعدنا انضمامك لنا
منتديات إيجي هيتس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.



 
الرئيسيةElectromechanical Design Handbook by Ronald A. Walsh I_icon_mini_portalأحدث الصورالتسجيلدخول

https://2img.net/r/ihimizer/img63/8236/mailjj110.png

بريدك :

_______________________________________

بعد ان تقوم بادخال بريدك ستصلك رسالة باسم Activate your Email Subscription اضغط علي الرابط الموجود بداخلها لتفعيل حسابك.


 

 Electromechanical Design Handbook by Ronald A. Walsh

اذهب الى الأسفل 
2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mo7amed
Admin
Admin
mo7amed


تاريخ التسجيل : 26/11/2008
عدد الرسائل : 2000
العمر : 34
الدولة : مصر
العلم : Electromechanical Design Handbook by Ronald A. Walsh 3dflag10
المزاج : Electromechanical Design Handbook by Ronald A. Walsh 0
الاوسمه : Electromechanical Design Handbook by Ronald A. Walsh 71507480py5
نقاط : 4070
السٌّمعَة : 18
دعاء : دعاء

Electromechanical Design Handbook by Ronald A. Walsh Empty
مُساهمةموضوع: Electromechanical Design Handbook by Ronald A. Walsh   Electromechanical Design Handbook by Ronald A. Walsh I_icon_minitime2009-10-12, 9:27 pm

Electromechanical Design Handbook by Ronald A. Walsh 0071348123.01.MZZZZZZZ

Electromechanical Design Handbook
by Ronald A. Walsh
1136 pages
McGraw-Hill Professional; 3 edition


A-Z guide to electrical/electronic and mechanical engineering design
data. The ultimate sourcebook of electro-mechanical engineering design
data is now better than ever, with thoroughly updated material, new
discussions of engineering economics and elastomer springs. and a
bounty of new drawings. Electro-Mechanical Design Handbook, Third
Edition, by Ronald A. Walsh, gives you the know-how you need to develop
parts, mechanisms, and assemblies, with thorough explanations of:
*Properties, uses, and strength of engineering materials *Machine
element design and mechanisms *Basic pneumatics, hydraulics, air
handling and heat *Fastener and joining techniques *Layout and
fabrication practices, including castings, moldings, extrusions and
powder metal technology *Finishes and plating practices *Dimensioning
and tolerancing practices *Much, much more!

Download Description
The ultimate sourcebook of electro-mechanical engineering design data
is now better than ever, with thoroughly updated material, new
discussions of engineering economics and elastomer springs.--This text
refers to the Digital edition.

Download site:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] Edition.ebook-TLFeBOOK.rar.html
password: ebooksatkoobe

mirror:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] Edition.ebook-TLFeBOOK.rar
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منى
عضو V.I.P
عضو V.I.P
منى


تاريخ التسجيل : 23/02/2009
عدد الرسائل : 188
العمر : 29
الدولة : الجزائر
نقاط : 217
السٌّمعَة : 9
دعاء : دعاء

Electromechanical Design Handbook by Ronald A. Walsh Empty
مُساهمةموضوع: رد: Electromechanical Design Handbook by Ronald A. Walsh   Electromechanical Design Handbook by Ronald A. Walsh I_icon_minitime2009-10-12, 9:29 pm

thank you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
Electromechanical Design Handbook by Ronald A. Walsh
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» Handbook of Electrical Design Details (Handbook)
» The Electrical Engineering Handbook, Second Edition Author: Richard C. Dorf
» Fundamentals of Digital Logic with VHDL Design
» Analog and Digital Control System Design: Transfer-Function, State-Space, and Algebraic Methods

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات إيجي هيتس :: 
الـمـنـتـديــات العلميـة و الادبـيـة
 :: المنتدي الهندسى :: الهندسة الكهربية و الإلكترونية
-
انتقل الى: